Söndag söndag söndag

Det var en riktigt trevlig kväll igår. Först som sagt drog jag hem till Tina, vi åt en utsökt god middag ihop, Men vi hann nog inte riktigt prata klart om allt som vi missat, så ses snart igen är ett måste, nu när man träffat henne efter så länge så inser man att jag har verkligen saknat henne:) Jag får skärpa till mig!!

Sen avslutade jag kvällen hos helen, det blev lite mys framför tvn med chips och choklad. Hann även ringa min älskling ett tag också innan jag gick och la mig, så somnade sött var verkligen något jag gjorde.

Nu är jag dock hemma i byn igen. Och ska förbereda mig mentalt för morgondagens första arbetsdag för 2010. Hääärligt..Det är något som väntas att se. 

/A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0