En dag på stan

Gick upp hyffsat tidigt imorse och drog med mor, far, syster, fru och herr Nilsson in till stan. Har vandrat runt lite all over liksom, vädret såg inte ut att vara de bästa när vi var påväg in, men väl inne så sken de upp som bara den och blev t.om otroligt varmt! Gick och tog en lunch vid Hötorget, sedan vandrade vi igenom gamla stan och slutade på en uteservering i kungsan :) Mycket trevlig dag!

Man tänker inte på hur fint Stockholm egentligen är. Speciellt gamla stan, det är ju liksom hur fint som helst!! Det har jag alltid haft en liten tanke på, när N väl kommer till Sverige, då är gamla stan ett typiskt ställe jag skulle visa honom.. hehe, dreamgirl eller vadå! ;)

Det är ofta jag kan tänka sånna tankar när jag är ute och knallar inne i stan, har sätt framför mig flera gånger att han åker med, och väl inne så möter vi upp Mikki och Yakke, hur grymt skulle inte de vara? 3 par liksom! ;) (N och Y beter sig som ett litet kärlekspar för er som inte förstod det där med 3par) haha!

Men vem vet, en dag kanske drömmen slår in! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0