Fredag

Ohoo, heelt slut.. Jag har precis städat klart hela nerevåningen och håller även på i tvättis som jag straxt ska gå tilbaka till och skiffta! :) dutti tjej!

Jag kom på mg själv lite, de är ju faktiskt rätt bra att de regnat ändå, alla getingar och småkyp är typ borta!! wiiihoo, jag är brutalt rädd för småkryp..eller rädd, jag tycker det är vidrigt bara och vill inte vara i närheten av sånt! Så idag är de inte alls lika mycket, man tackar!

Fredag idag då.. bara lilla helgen kvar tills två veckors jobb sätter igång(Och mer där till förhoppningsvis), känns faktiskt bra! äntligen ska jag få jobba lite.. Inte jobbat en endaste dag sen jag kom hem från turkan den 6e juli.. Men nu så, nu kör vi!! Blir även bosatt uppe hos syster i deras lägenhet f.om imorgon då jag ska vara hundvakt en vecka framöver! Imorgon så drar nämligen familjen och släkt och lite vänner till Åland. Den traditionella veckan som släkten har haft sen min mor var 4 år.. Den veckan som jag missat nu för tredje året i rad.

Neej, tvättstugan var de!:P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0