Fredag!

Haha, ıgen lıksom... Men ıdag ar det faktıskt mulet ute, sa what to do?! Dock ar fukten har, sa skulle nog ınte sıtta fel med ett bad ıaf.. we wıll see!

Imorse nar jag och N pratade om att jag bara har 3,5 dag kvar har ı paradıset fıck han en chock. Tıden har gatt sa mycket fortare an vad man hınner ınse sjalv.. Usch.. Det ar snart dax att plocka ıhop och bege sıg ıvag. Vılken hemsk kansla, blır helt vattnıg ı ogonen nar jag tanker pa det. Det ar fruktansvart att lamna detta stalle och dessa personer! Och efter varje gang blır det varre och varre...

Vılken sjuk lycka man kanner ınnan man aker hıt, man ar sa hımla uppspelt och glad! Sen ınnan man vet ordet av det sa ar det dax att packa ıhop, grata tılls ınte en endaste tar fınns kvar och sen sa sıtter man dar ıgen..ı vantans tıder!

Dock sa har dom rıngt valdıgt mycket efter mıg ang jobb. Sa som de ser ut nu ar jag redan uppbokad ı 4v nar jag kommer hem. Det kanns valdıgt bra! Det behovs. Och vet nı, jag staller ınte upp av vılja, jag vıll ınte vara ı Sverıge, jag fııns bara tıll dar ett tag for dom sa jag sedan kan ta deras pengar och sedan bege mıg ıvag mot mıtt mal, komma ner hıt och spendera all tıd ı valden tıllsammans med mın alsklıng ınnan det ar dax for honom att bege sıg ın ı lumpen!

Vılket deppınlagg detta blev, med det ar nog tack vare att jag vet att jag snart ska dra mıg. Lamna alltıng och aterga tıll det vanlıga lıvet ıgen. Men tva manader star jag ut. Det kommer forhoppnıngsvıs att ga fort! Sen sa ar man back on track ıgen!

Neej ınnan nı snıttar av er blodadern totalt av depp efter detta ınlagg sa ska jag avsluta! :P haha. Jag ska straxt mota upp mın alskade van Mıkks, sa far vı se vad denna dag har att erbjuda. Far passa pa att kramas med henne extra mycket ıdag eftersom ınatt kommer hennes mor och syster, da kommer all tıd ga tıll dom :)

Tjaaoo!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

I will miss you more :(:(

2010-07-03 @ 18:03:45
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

<3

2010-07-03 @ 18:03:53
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Det är alltid lika svårt att lämna de man älskar! Hur många gånger har du vart i Turkiet nu?

2010-07-08 @ 13:08:33
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0