Snabba cash!

Var filmen jag och lillsis var nere på Ica för att hyra, och när vi står där säger hon "har du legget med dig?" Ehm.. neej?! jag hyr liksom aldrig film, hur skulle jag kunna veta?

Hon får i skuld springa hem och hämta det, bara det att en ful brud och hennes ännu fulare pojkvän stod bakom oss hyrde just den filmen vilket slutade att det stod Alla exemplar uthyrda när vi gå fram! Tro mig om jag var arg..

Imorgon ska jag stå utanför Ica från kl 8.00 på morgonen till 21.00 på kvällen och vänta in dom, och råka fälla dom så filmen går sönder och dom måste åka och köpa en ny film som han sen måste ge till Ica..HA!!!

Så, kvällens film blev Wolfman.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0