Vaxholm

Jag har för ett tag sen kommit hem från Eriksö efter lite bad tillsammans med systrar och mostern vår. Det var fakiskt första doppet för i år på svensk mark.. ganska sjuuukt.. den 15 Juli är det äntligen tillräckligt varmt för att ta sig ett dopp.. Och jag reagera på att vattnet inte är lika salt som förr...(!?) haha

Det funkar inte alls detta med nya kameran, den är typ semst! Så när pappa har vaknat så blir det att dra till OnOff och slänga kameran i ansiktet på någon som jobbar där och frågar vafan problemet är!!!

Just nu är inte humöret de bästa, jag vet inte vilket jag ska slänga sönder först...Kameran, mobila bredbandet eller datorn ?! återstår att se!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0