1 Juni

Ohoo, idag kunde man verkligen känna av att det börjar närma sig sommaren. Igen.. Hoppas att detta väder håller i sig nu. Och jag hoppas att vi kan få en fin sommar här i Sverige. I förrgår hörde jag från mannen att det började bli väldigt varmt nu.. Och idag läste jag på Marys blogg att det inte såg så bra ut.. Håller Turkiet på att dumma sig som Sverige brukar göra? hmm.. Jag hoppas verkligen inte det!!

Jag vill ha värme när jag kommer. Just nu saknar jag alanya väldigt mycket.. Familjen, Nusse, zandra, Tina. Och aaa, jag saknar faktiskt Yakup också, han är bra härlig den killen! :)

Men snart så, för att vara exakt så har jag bara 16 dagar kvar på jobbet, heeelt galet ju! :D inte tänk på de innan. Egenligen hade de väl varit 18, men den 7e är jag ledig eftersom jag ska till sjukhuset, och den 25 är det ju midsommar, och betyder ledighet!! Låt detta gå fort nu!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0