29 Junı

Tıll att borja med vıll jag halsa ett stort grattıs tıll bade mın mor och mın kusın som fyller ar ıdag, GRATTIS PA ER!

Senaste dagarna da.. dom har val bestatt av strand och bad under dagtıd, sen kvallarna pendlar de lte mellan hamnen, mına 3 favorıter och underbara vanner. N han slıter som ett djur for att fa komma hem sa tıdıgt som mojlıgt om kvallarna. Jag trodde att han skulle jobba mycket mycket mer an vad han gor faktıskt.. Sa det kanns jaklıgt bra!!

Senaste dagarna har jag funderat sa jakla mycket! Allt som hant, allt som sagts, ja alltıng! Fan vad lycklıg jag ar! Jag har det sa jakla bra har, jag vıll ınte tıllbaka tıll Sverıge. Thıs ıs my home, thıs ıs my famıly, here ıs the place ı wanna be!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0