okt 08 - juni 10

Är den tiden jag har jobbat på dagiset.. Känns faktiskt på ett sätt skit att sluta där, för att jobba med barn är verkligen något jag gillar. Framförallt dessa små på avd gul 1-3 år gamla! Men på ett sätt ska de bli så himla skönt. De senaste året har inte personalen funkat ihop på något sätt, och det har kommit och gått i personalen vilket inte känns kul då alla bra fått gå efter prövningstiden! Den ända som jag verkligen trivdes med är Karin, och hon får ju också gå, så det känns inte som jag kommer sakna någon..

Förutom några av dem andra anställda på andra avdelningar! :) Men dagiset ligger ju vara 2 min från min ytterdörr, så jag kan ju hälsa på när som helst! :) Känns bra. Då kan jag få träffa dom små sötungarna princip när jag vill! :)

Sedan har jag även hört av chefen och önskemål från personalen att jag ska få gå som första vikarie. Så kommer väl få jobba lite extra sen också! Kalas! Det behövs för min plånbok! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0