Rubrik

Ja vart ska man börja ..

I fredags efter jobbet så drog jag hem till Helen och hade mysafton. Det blev övernattning där. Så på lördag förmiddag begav jag mig in mot stan för att möta upp Mikaela och tillsammans med henne och några familjemedlemar mm bege oss till långholmen för att gå på skrattstock. Det var riktigt härlig dag, solen lös varm och humöret var på topp!! Riktigt härlig dag.

runt halv 8a på kvällen börja vi bege oss där ifrån. Då drog jag in till centralen för att hämta upp Mary. Vi begav oss hem till mig, slängde i oss lite kvällsmat och sedan var det dax för att göra lite planer inför turkan och även kolla på alla turkbilder. Mycket härligt! :D runt halv 3-3 var vi brutalt trötta och beslöt oss för att sova.

Söndagen var det dax för att visa runt Mary lite. och vi beslutade oss för att dra ut till Vaxholm, vi lulla runt lite i centrum, gick längst hamnen och kolla på alla båtar, sedan så satte vi oss på en uteservering och tog en lunch i det brutalt varma vädret, hade himla tur med vädret måste jag säga, oslagsbart! :) Och tro mig, mycket bilder togs! ;) haha.. Fick även med mig ett par skor hem, till Nusse. Dom ända som finns i hela Europa. Jag är nöööjd! ;) Så jävlar om inte han gillar dom! ;)

Efter vi strosat runt några timmar så begav vi oss mot Eriksö. Badplatsen man alltid åker till under sommaren som även den ligger i Vaxholm. Jag tror nog Mary var väldigt nöjd med sin tripp till stockholm, hon tyckte de var väldigt fint! :) Så det är bra!!

När vi kom hem satt vi på baksidan i kvällssolen och åt jordgubbar. Då vi båda kom på att vi var lediga idag. Så vi var bestämde oss sådär lite spontant om att jag skulle följa med henne hem till Skövde. Varför inte liksom.. Så jag packade en väska, så några timmar senare befann vi oss i Skövde.

Hade aldrig varit där förut, och det var fint, eftersom vi kom så sent hem dit igår så stannade vi hemma. Men idag så fick jag lite sajtsing i skövde Centrum, vi åkte även upp på ett utsicktsberg och kolla ut över hela skövde typ, hur coolt?! joo mycket! Fick med mig lite kläder och skor hem! häärligt!

Så direkt från tåget gick jag och mötte upp mina arbetskamrater för att äta middag på Restaurang Cypern, god mat och brutalt trevlig personal. Den kan jag rekomendera! yeah!!

Jäääävla massa text, så avslutar här! Tjaaaaaaa
Kommentarer
Postat av: Mary

Jsg är mycket nöjd med mig Stockholmsvistelse! Över förvänatan till o med ;) Detta får vi göra om så snart vi är hemma igen

2010-06-08 @ 19:04:44
URL: http://maare.devote.se
Postat av: Anonym

Jsg är mycket nöjd med mig Stockholmsvistelse! Över förvänatan till o med ;) Detta får vi göra om så snart vi är hemma igen!!! Tack för allt <3

2010-06-08 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0