Tisdag

Jag har väl inte jätte mycket att säga idag förutom att jag kommer sakna ihjäl mig efter Mikkii som drar till hennes man imorgon. Kommer verkligen sakna dig här hemma! Förhoppningsvis möts vi där nere om inte allt för många dagar! Då ska vi skaka om Alanya lite!!

Men fram till dess får jag väl njuta av värmen och folket här hemma.. hö hö, kul skoj lr hur...

Nerå, tiden kommer nog att gå ganska så fort trotts allt, vilket gillas! Men på onsdag nästa vecka kommer jag troligtvis gråta ihjäl mig när både Mikki redan är där och Mary ger sig iväg.. jag kommer nog känna mig lite död inombords!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha Anna gumman, mitt i min lilla sorg här så skojar du till det och jag skrattar istället för att gråta!! Det är bra. Kommer sakna dig med. Sjukligt mycke :/ Tänk.. 2 månader har vi känt varandra, 2 månader har vi kommit så otroligt nära och du är en så fin vän!

Vill verkligen se dig där nere så vi kan skaka om Alanya!!!

<3<3<3

2010-06-15 @ 19:49:57
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mary

Vad skönt att du erkänner att du kommer känna en tomhet (dödhet)efter oss när vi beger oss mot Turkan ;) Men så fort du kommer ner så kommer det bli GRYMT! <3 <3

2010-06-15 @ 21:48:08
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0