uppdatering

blev det en tät uppdatering, men det är bara för att jag sitter hemma just nu och är barnvakt till en sovande Samet! :)

Dom där jordgubbarna och glassen igår går inte att klaga på, det var naaajjjs! Efter vi käkat upp dela vi alla på oss och jag begav mig mot Ali för att få lite tid att umgås med honom, alltid lika trevligt! Sen kom sötaste Mikaela med idén att vi skulle dra upp till borgen, jag var snabbt på den idén. När våra män jobbar så får vi passa på att ha massa mysiga stunder ;) haha. Det var brutalt fint där uppe, och perfekt att bara försvinna från allting och vandra sakta neråt och bara njuta av stunden. Lovely!

Idag är vädret på top och ska snart dra och möta upp Mary för lite bad och sol, härligt. Det är väldigt varmt här nere just nu, och varje morgon vaknar jag av samma värmechock och helt genomsvettig. Men man ska väl inte klaga, innan jag vet ordet av de så är man back in hell liksom..

Igår så kom ju kusin vitamin och hans tjej, vi får se om de tänkte komma över och hälsa på här i Alanya, vore väldigt najs om man säger så! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0