I have no answer to your message

Jag försöker förstå att det är onsdag, igår fick jag nämligen för mig att det var fredag..av någon konstig anledning..

Dagens planer idag blir att plugga, plugga plugga!! Grekiska gudarna.. låter sådär halvkul va?! Men har man lovat så har man lovat, så det är bara att ta tag i det! Har ju trotts allt gjort de förut när man själv gick i skolan, får hoppas att minnet väcks till liv lite.. haha, för jag älskade ju SO,  verkligen! ;)


Bjuder på den! ;)

Neeej, nu ska jag avnjuta min kopp kaffe, sen blir de väl en lugn dag på jobbet igen!

/A
Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: tack :D ja jag känner mig skit duktigt ;P

2010-03-10 @ 11:24:33
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0