Lördag

Då var man tillbaka hemma igen. Gårdagen med Tina var kalas som vanligt, och otippat nog så drog vi aldrig på bio, utan vi åt gott, handlade hem lite godis och hyrde film. Jag somnade in redan innan klockan 12. Så efter nästan 12 timmars sömn så känner jag mig någerlunda pigg. Dock är det värre med förkylningen, jag hatar att jobba på dagis ibland, känns som man aldrig är helt frisk. Usch!

Och eftersom solen lyser som aldrig förr och graderna är uppe över 20 så tänkte jag försöka få med mig lillsis på en långpromenad i det härliga vädret! :) Låter inte helt fel! Men först måste jag bara få hem henne! Det är vi idag, mor och far drog till Åland :)

Såhär såg det ut igår morse 06.15, vi verkar garanterat gå mot ljusare tider! :)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0