Of course life´s a bitch, if it was a slut it would be easy.

Jag har gjort dem sysslorna jag blivigt tillsagd om idag, antar att det är bra! Just nu har jag lite spring i benen, men lugnar ner dem med ett inlägg här ist! haha!!

Kvällen bjuder på gudomliga tv-program!

19.00 - Gossip girl
20.00 - Wipeout
21.00 - BALLAR AV STÅL!!

SOM jag har längtat på att ballar av stål ska börja igen! haha, har ni sätt reklamen för de? Jag tror jag dör! :D Helt sjukt så roligt det är! :D Så ikväll kommer jag sitta bänkad! ;)

Sen efter de blir det nog att ringa min älskling, saknar hans röst! Och sen efter de är det dax att slagga, jobb imorgon! härligt!




/A
Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Har hört talas om Ballar av stål. Men vet inte alls vad det är. Vad är det? :D

2010-03-14 @ 20:15:50
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0