Trevlig kväll!

Maten som Tiniii bjöd på var riktigt god, och vi hade en trevlig kväll! :) På vägen hem i bilen pratade jag och Cia om att jag ska med upp till Gävle, får se när det blir, vi måste hitta en helg när jag har kommit hem! :) Kommer nog bli riktigt niiice! :)

Idag har jag haft en riktigt sakna-nusse dag också. från att jag vakna och har fortfarande, tänkt väldigt mycket på honom och när han tidigare idag kom in på msn sken jag upp som en litet barn här hemma och tänkte "Yes!" :D haha. Hade inte suttit helt fel med ett samtal inatt, men jag vet att han sover just nu och jag vill inte väcka honom, han kan få sova sött! :) Hade han varit här nu hade jag troligtvis kramat och pussat sönder honom! My love! :)

Nej nu ska jag vara social ett tag, sen bli det sängen! Gonatt!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0