"Anna trivs väl som fisken i vattnet här"

Vilken otroligt rolig gårkväll vi hade!!
Vaknade upp hemma hos Tina. Vi gjorde klart lite grejer till imorgon. Sedan på eftermiddagen kom Cia hem. Det blev middag ihop innan utgången. På vägen in fick vi sällskap av Jocke. Och en annan rolig sak var att även Andreas och Maria dök upp lite senare, har inte träffat någon av dem på åratal.
Vi bestämde oss för att besöka Ambassabeur eftersom vi aldrig varit där. Trevligt ställe, och för att då återkomma till  min rubrik.. Den kom från Cia då vi upptäckte att ställe bestod av 90procent utlänningar..hahaha ja ni förstår själva.. :D Neej galet så kul vi hade, lätt en av de roligaste kvällarna jag har haft ute på krogen någonsin:)
+ så dök ju 4st personer som var med i senaste Paradise Hotel programmet upp, Ööööögon godis! ;) hihi..
Idag visades det 28 grader på våran baksida, vindstilla.. Kan de hända att sommaren är på väg till Sverige? Kanske.. Vi kan iaf hoppas! :) Jag har iaf bättrat på brännan lite, och kan stolt meddela att jag är faan brun alltså! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0