Måndag

Då var det en ny vecka. Skönt att jag inte ens var trött imorse trotts att jag gick och la mig sent!

Dagens skönaste!

Ungen 3 år "anna, kan du sätta på musik åt mig?"
Jag "Men vi ska äta mellis nu, du kan få lyssna efter, eller så kan jag sjunga och du kan dansa!"
Ungen "neej, du kan ju inte sjunga, jag vill höra häxan!"
Jag "meh, jag kan väl visst sjunga, jag är ju t.om riktigt duktig..hemska häxan är så stygg, där hon går är ingen trygg...!!" (Och så sjönger jag vidare)
Ungen "nej!"

Sen gick ungen iväg och frågade en annan fröken om hon kunde sätta på musiken!! Haha... Vafaaan :D  Där satt jag med alla andra ungar, dem bara kollade på mig, sedan baka vidare med leran... :P
Det sägs att man alltid får ärliga svar av ungar ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0