Mot arlanda!

Drar jag nästa helg!


Dock är det tyvärr inte för att jag ska dra själv. Nepp, Det är Mattis som har packat sin väska och ska ge sig iväg! Tro mig jag är grymt avensjuk och skulle göra allt för att också bara packa lite snabbt och flyga med henne! Men jag är straxt där själv nu. Och hon av någon har väntat länge nog, så denna resa är hon verkligen värd!! :)

Självklart förstod både jag och Mattis att det inte skulle funka att behöva vänta ända till Sepember för en dejt eftersom jag drar straxt efter att hon kommer att komma hem efter denna resa! Så vi ska ta en fika och mysa på arlanda! :)

Sedan ska jag stå där, med gråten i halsen, moran i högsta hugg och vinkar av henne. Veta att ca 4 timmar senare befinner hon sig i paradiset!! Haha:D skääämt o sido! Det kommer bli kalas!:)

/A
Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hihi, det kommer bli den mest underbara fikan i världshistorien! ;) Och jag kommer vilja gömma dig i mitt handbagage så du kan följa med till paradiset med mig! Men det är inte såå lång tid kvar för dig heller, innan du får fara iväg du också! <3

2010-05-13 @ 21:50:06
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0