"Och vafa-an gjorde han uppe då"

Varit gaanska gles uppdatering från hur de brukar se ut här. Men har varit så att jag inte varit så sugen på att skriva något, men nu så!

Denna dag har jag spenderat inne i stora staden tillsammans med sötaste Mikaela. Vi drog en fika och lulla även runt i butiker. Jag fick med mig två par skor hem, dock var inte båda till mig, utan jag köpte ett par till Fatma också som hon ska få nästa gång jag kommer ner! :)

Jag funderar på om man ska köra ett fotbad, skorna jag går i nu är inte bra för mina fötter, känns som jag har sprungit från sthlm ner till göteborg på en kvart.. då kan ni tänka er hur de känns i fötterna! ;)



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahaha, Anna hur var dte med det här med storyteller!? Stockholm-Göteborg 15 minuter! Vilken jävla bedrift!

nej du har väl sett reklamen? Ärligt är härligt :D

PUSS

2010-05-23 @ 20:25:50
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0