Sveriges nationalsång

Det har ju gått ett snack nu ett tag om att man inte ska få sjunga Sveriges nationalsång i skolor mm längre.. Men grejen är, varför? Varför ska vi ändra på de nu efter typ alla dessa tusentals år som den sjungits? Jag fattar inte riktigt de där..

På ett sätt så är det väl ändå ett val att komma till Sverige, då tycker jag att man bör rätta sig efter hur vi har det här.. Och alla ni som bara kommer för att de krigas i erat land och flyr som inte "valt" Sveige får väl också rätta sig.. Sveriges nationalsång är inte rasistisk på något vis.

Det är ju som att jag skulle skriva om koranen.. illa allså!

Jag är inte rasist, jag har bara åsikter!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0