Är det Sid i Ice Age tro ?

Jag spenderade kvällen hemma hos syster, där jag fortfarande är kvar.. Vi har gluttat på Spartacus, vaaad annars. Jag rent ut sagt ÄLSKAR det!! Ah-hoo! Men senaste timmen har jag spenderat framför datorn då Tessan bara skulle visa mig en sak.. jaja det slutade med att hon skulle visa princip ALLA klipp från Arvingarnas turnéliv.. ehm jaa, vad ska man säga?! Hon har älskat Arvingarna sen hon var runt 12 år?! och det är inte många spelningar hon missat sen dess.. Det är liksom Tessan och sen är det dom rullstolsbundna!
Jag och syster en helt "vanlig" kväll! ;D
Tessan tyckte jag var lite lik Sid i Ice Age.. vad tycks?
Kommentarer
Postat av: Therese

sen jag var 12 ?!

vafan jag har gillat dem sen jag va 7 år!!!

och JA du ser ut som sid ;)

tack för en trvlig kväll igår!



Puss <3

2010-11-20 @ 10:09:47
URL: http://tvillingmammavid22.devote.se/
Postat av: Sara

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DIN BILD

2010-11-20 @ 10:52:48
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0