Jag & Tina

Det hände något när jag kom hem idag efter jobbet, den där ångestkänslan kom. Jag gillar den inte och är lite rädd för den, oftast kan jag inte undvika den! Men jag bestämde mig för att inte må dåligt och satt därför istället på "welcome to the club" och tänker tillbaka på fina/roliga och oförglömliga minnen!
Denna låt är verkligen min och Tinas låt. Vi blir helt psykade så fort den spelas! Jag kan berätta ett litet roligt minne! När jag bodde hos henne så spelade rest nedanför lägenheten denna låt väldigt ofta, eller jaa.. flera gånger om dagen för att vara ärlig. Så egentligen är det konstigt att vi fortfarande älskar den! ;) meen... Då har vi haft denna som lite förfest låt, sitta hemma och äta frukost låt, städa låt, duscha och göra sig i ordning låt. ja allt i allo låt.
När jag bodde hos Tina så sov jag ute i vardagsrummet. Och en morgon kommer Tina upp, minns ej vad vi gjorde kvällen innan men jag var tillräckligt trött för att INTE vilja gå upp, jag orkade inte ens öppna ögonen även fast jag hörde hennes steg! DÅ sätter hon på Welcome to the club på högst.. jag rent ut sagt FLYGER upp ur sängen och vi båda börjar dansa!! hahah, jag kan bara skratta när jag tänker på det! Fan vilken underbar tid vi hade! Jag saknar allting.
Kärlek till dig!
Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAH tackk heting<3;) den går sjukt fort!!

2010-11-18 @ 21:25:38
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: Tina

Det vette tusan vad som hande med chokladtartan alltsa! :P Underbara tid vi hade och den dar laten... AAAAH!! <3 till var Alanya-tid, till dig och till var lat! İkvall satter jag mig pa ett plan igen, bort fran detta fantastiska stalle. SMARTA!! :( Kram

2010-11-19 @ 14:44:14
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0