Lördag

Min knackiga uppdatering beror på att jag har spenderat min dag tillsammans med Mikaela. Det blev en fika inne i stan och sedan lite skosökande utan resultat tyvärr. Min beslutångest är inget att leka med! haha. Efter mycket letande inne i sista butiken så hittade jag ett par jag tyckte var snygga, och så visar jag Mikaela dom och hon börjar vifta lite på foten..Hon hade exakt dom skorna på dig..så det var bara hänga tillbaka dom och åka hem utan skor! ;) haha!!

När jag väl kom hem så hade vi bjudit ner moster med familj hit på middag, sedan kolla vi på "så mycket bättre" tillsammans. Alltså Petter är ju förjäääkla grym alltså. Och han var verkligen den värdiga vinnaren ikväll! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0