Onsdag

Det känns som jag är en av de få som fortfarande knallar runt i gymnastikskor.. Konsten att komma iväg för att handla känns långt borta.. Så ja jag blir dyngsur i skorna varje gång jag går ut.. Får bli ändring på det till helgen..


Jag tänkte på en sak idag..det är inte långt kvar tills jag fyller år, så familjen och släkten tjatar om vad jag önskar mig hela tiden. Varje år både till födelsedagen och jul får de samma svar "Jag vet inte!?" för helt seriöst, jag vet inte.. Jag funderar på att man kanske ska lägga ner det. Jag behöver ingenting, de kan komma på fika och man kan ha trevligt på jul, men presenter och klappar är inget som jag "behöver" längre. Så nästa gång de frågar ska jag bara säga "Ni kan komma hit på middag eller fika så umgås vi och har trevligt istället!" :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah du börjar bli gammal...önska dig flytta hemifrån saker... för du tänker väl inte bo i ROTTBY hela livet? :)

2010-11-10 @ 22:01:03
Postat av: Anonym

Det var tina Föresten :) igen...

2010-11-10 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0