Seni seviyorum

Det var den låten som nyss spelades ur mobilens härliga högtalare. Jag har kvar massa turk musik på min mobil eftersom jag älskar det! ah-hoo ni ska bara veta.. Kan princip varje låt.. haha okej där tog jag i.. jag kan sjunga ungefär hur det låter förutom då jag faktiskt VET vad de sjunger! ;) haha!!

Men med ett ex som sångfågel så lär man sig eftersom vi tycker om (okej jag har lärt mig till de mesta) att lyssna på det han spelar eftersom hans telefon hade lite högre ljud så spelade han bara ÖVER mina låtar.. så vem fick ge sig liksom.. :)
Meeen för att byta ämne.. Det är fredag, även om jag nog innerst inne visste om det så slog det mig faktiskt på vägen hem "ja justefan jag är ju ledig imorgon, det är ju helg nu!" Denna vecka sprang iväg.. yepp yepp yepp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0