Söndag

Man kan väl börja med att säga Grattis pappa på fars dag! :) ♥

Imorse vaknade jag redan innan klockan 9, trotts att jag inte somnade innan halv tre igår.. Vi gjorde oss iaf iordning och drog iväg till sollentuna för att åter igen bege sig ut på skojakt. Första butiken jag gick in i kom jag ut med ett par skor. Så nu har jag äntligen skaffat mig ett par vinterskor, grattis till mig! :D hihi..
Sedan drog vi vidare hem till mormor och morfar och firade morfar lite också!:) alltid trevligt!
Och ikväll har jag varit på en liten blind dejt med en tjej, Amanda:) Självklart har vi kommit i kontakt ang Alanya. haha. En riktigt skön och trevlig tjej, många goa skratt och det blev inte tyst en minut!:P haha. Det visade sig t.om att hennes kille också har jobbar på samma ställe som N. Snacka om att världen är braaa liten! :P
Men nu ska jag slå på filmen Dear John. Vi hörs efter!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0