Svar till Hallonmamman;

hallonmamma om Förlåt vad sa du? - Jag tänkte på hästar ..:

Det verkar som att alla dina vänner drar dit. Vad är det som lockar egentligen? :P Måste jag också åka dit månne?

- Ja, många brudar är det du!:D haha.. Du som redan har en underbar pojke kan ju åk dit på semester tillsammans:D väldigt fint och trevligt ställe som turist:)!! Men som singel är det farligt;) tror du förstår mig, haha!

hallonmamma om Pratar av mig lite..:

Been there, done that. Jag kunde inte se familjer där pappan var från afrika. Det gjorde för ont. Ibland kunde det vara svårt att bara gå på stan och se en helt vanlig familj. Men jag kan lova att det går över. Det tar bara tid. och sen när man klarat det så är man så stolt över sig själv. Stå på dig. Kram

- Tack gumman! Efter vad du gått igenom tror jag på dina ord! :)

hallonmamma om När förvandlades han till ett monster?:

Tell me :D

- Kan ta det på msn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0