Tårar i ögonen

Jag har precis lagt på telefonen efter 1,5 timmes prat. Jag som är den mest asocialaste människan i telefon borde nästan få detta inskrivet i G-rekordbok!! Meen iaf.. Jag gled nyss in på frugans blogg.. Vilket slutade med att jag satt med tårar i ögonen!! Inlägget handla lite om turkan 2010.. Fyfan vilken underbar tid det var! Jag minns att jag bad om på nyårsafton när jag stod där på taket i viranshir i t-shirt att 2010 skulle bli ett bra år! Och det blev det verkligen! Aldrig har jag kännt så mycket lycka i livet som detta år! Lärt känna så mycket nytt och underbart folk, mer än vad jag någonsin skulle kunna drömma om!! Jag har verkligen varit lyckligt lottad angående dessa fina människor!! På ett sätt skulle jag vilja ha superkraft så att jag kunde spola tillbaka detta år till 1 januari, jag vill inte att 2010 ska ta slut. Jag är inte redo för det riktigt än. Det har gått för fort allting!
Kommentarer
Postat av: Linda

sv: att jag är sugen :D det har jag varit ända sen sista resan :P i och med att jag pluggar så är inte ekonomin sådär jättebra men jag försöker spara det jag kan för jag vill ju gärna iväg till sommaren så vi får se :)

2010-11-25 @ 12:46:05
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Zandra

JAG MED

2010-11-25 @ 21:06:34
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0