2010-10-10

Nu har det inte blivigt någon beach på länge känns det som, badkläderna var på under idag men det blev aldrig så att man slet av sig kläderna. Utan jag och Tina knalla bort till Pause och åt deras gudomligt goda chokladkaka. Inte illa så att säga.

Sen bar det av ner till hamnen, gick förbi och tog en te och snackade lite med Kemal (Sara jag tycker synd om din man, jag och * springer som kärringar imellan honom!!;D haha) Sen blev det ut för lite shopping vilket slutade med ett par heta lackleggings för Tinas del. Jag letade ihjäl mig efter en speciell plånbok som mamma vill ha men icke sa nicke att jag hitta den inte.. får leta mer..

Så ikväll blev det middag på Marco polo tillsammans med Tina och Mikaela. Mycket goood mat och trevligt sällskap. Fick prata av mig lite med Yakup också vilket är himla skönt ibland. :) Tina följde med hem för att byta om och sedan dra ut medans Mikki drog hem till henne och jag hem hit för en luuugn kväll då jag inte ska göra ett dugg. Jag är helt utmattad.. vem fan trodde man kunde bli det på en semester!?
Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHHAHAHAH, spring runt hur mkt ni vill;) Någon behöver hålla koll på honom ändå;)

2010-10-11 @ 17:31:14
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0