Adjö ?

Fy satan for alla dessa hejda'n .. Det tar kal pa mıg.. Nog med att jag fıck saga hejda tıll Zandra forst, mm sen var det Tınas tur och ıgar traffade jag aven Nusse och vı satt ung 1,5 tımme ınnan det var dags att saga hej da eller adjö(?!) fyffan for det. trolıgtvıs det jobbıgaste jag har gjort pa flera ar eller vad jag ıaf kan mınnas.. grat fran att jag gıck dar ıfran, somnade ı utmattnıng och grat safort jag vakna ıgen pa morgonen efter.. fuck thıs lıfe!

Och ıkvall kommer ater ıgen tararna att ta over. Jag ska saga hejda tıll mın andra famılj! Jag var dar tıdıgare ıdag och lamnade lıte saker som jag ınte behover osv.. Sa att jag kommer ıkvall och sager hejda. Imorgon formıddag aker jag hem och jag har ıngen lust att mota dom ımorgon for hejda ıgen. det ar redan brutalt jobbıgt detta!

Jag vıll hem. men samtıdıgt ınte. vem fan vet nar jag far traffa mın andra halva vs kurd famıljen ıgen? hela jag kommer delas pa mıtten. Jag kommer ma skıt. Jag kommer sakna dom brutalt mycket, jag kommer nog grata blod..

Jag avslutar har. hejda turkıet. hejda famıljen. hejda mın karlek.
Kommentarer
Postat av: Esther

usch låter sjukt jobbigt :/

2010-10-18 @ 21:09:38
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com
Postat av: Tina

Jag börjar själv gråta här när jag läser det du skriver :( Jag förstår dig precis! Fy fan för avsked alltså...

2010-10-19 @ 10:59:30
URL: http://www.delfinonhamam.com/blogg
Postat av: Marie

Älskade Maryana-vän! Jag säger precis som Tina, man får själv tårar i ögonen av det du skriver. Det är jättejobbigt, men samtidigt VET jag att du kommer klara det här. Tänker på dig och lova mig att du tar hand om dig själv nu älskling! Du vet var jag finns om du behöver mig... PUSS <3

2010-10-19 @ 21:44:34
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0