Can´t you smile?

Den frågan har jag börjat fått sen igår av princip ALLA folk jag gått förbi.. alla verkar tro att jag blivigt en bitter fitta. Grejen är jag behöver väl inte le heeeela tiden?! Och sen när man går på gatan nästan LÄNGST ut närmast vägen med solbrillorna på så ingen ska ta kontakt med en så skriker dom bara högre Excuse me, can i ask you sooooomethiiiiinKKK? Neej det kan du inte, låt mig vara. Det är oktober. åk hem till familjen!!

Menmen. Idag var det jag som packade ner cocosoljan och handduk, tillsammans med Tina och drog ner på stranden, där vi även efter ett litet tag fick sällis av Mikki. Blev några timmar, härligt med värme igen.. dock är det mindre skönt nu. Jag gick iväg för att göra ett bank besök medans dom låg kvar. Och nyss när jag kom hem till lägenheten så var det ingen hemma. Så får se när Tinisen kommer hem igen:P
Kommentarer
Postat av: Mary

"Det är oktober, åk hem till familjen!!" hahah.. Klockrent Anna :D

2010-10-11 @ 22:02:40
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0