Dansa dansa dansa

Alla vet nog hur mycket jag ÄLSKAR att dansa till Samame låten. Och igår tog jag Tina och Mikki en myskväll vilket slutade med en bit chokladtårata på Citirim. Sen begav vi oss förbi Vikingen Shop (Där Ali jobba förut) och jag skulle skojja till det med dom och sätter på Samame och börjar dansa fram utanför shoppen. HELT NYKTER..det ni! ;)

Och allting slutade med att jag Tina Mikaela och 5 andra turkar står och dansar till turkisk musik som spelas as högt från Zekis bil, haha!! helt underbar kväll. När något sånt händer då tänker man bara "fyfan för att åka hem!!" även om jag har lite hemlängtan så försvinner den helt om man bara njuter av stunden!!

Det är sånt som aldrig skulle hända i Sverige.. Då skulle folk kolla som man var dum i huvudet och ringa psyket. Men här, då kommer bara fler och fler turkar och dansar tillsammans med oss och klappar händerna, erbjuder Coca cola och man har bara en helt underbar kväll!!

Hur fan ska jag kunna klara mig utan turkarna och turkiet? shiiit ...
Kommentarer
Postat av: SARA

OCH DÄRFÖR ÅKER MAN NER I PÅSK DÄR JAG OCH MAARY KOMMER ATT BEFINNA OSS! SES DÄR

2010-10-14 @ 22:49:22
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: Mary

ÅHHH! Vad jag vill vara där med er NU!!! Schysst kommentar av Sara ;)haha

2010-10-14 @ 23:19:12
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0