Tisdag

Vilket betyder tisdagsmarknad. Jag och Mikki knallade dit och köpte vindruvor och bananer. fick även med mig några nya par stumpor hem. nöööjd.

På marknaden så träffade jag på N´s kusin. Blev sittandes ett tag och pratade om allting som har hänt senaste tiden.. Mitt humör har gått upp och ner från sekund till sekund senaste två dagarna nu, jag blir helt matt på allt..

Ikväll blir det åter igen middag på MP tillsammans med min kvinna, sen klockan nio ikväll ska jag hem till familjen för första gången sen jag flyttade ut och snacka lite. Ska bli skönt att få komma hem lite.

Kollar även lite biljetter till Sverige nyss, men eftersom jag ändå inte kommer kunna åka förns den 25e så känns de lite onödigt, då kan jag kolla senare när det börjar närma sig! :)

Neeej nu måste jag sova litet tag innan jag ska möta upp mikki. så gonatt.


Konsten att försöka stå på händer ............
Kommentarer
Postat av: zandra

ja äntligen är han på väg :)

2010-10-12 @ 16:51:42
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0