Kvällen är kommen

Jag drog med Tessan och tvillingarna in till stan för att möta upp Jessika som är uppe på besök från Åtvid. Sen hängde jag med dom hem och var lite social! Fick även smaka på Robins chokladkaka han hade gjort.. Den var riktigt god :) Tur att jag tränar lite, men jag måste fan köra på nu, jag måste ha något mål. De kommer, jag lovar att de ska bli en förändring i mitt liv. Snart! ;)

Den dagen jag orkar ta tag i mitt liv, den dagen borde jag få en medalj! (haha)

Neeeej, nu ska jag sova.. En dag kvar att jobba denna vecka, sen är det äntligen helg, och imorgon ser jag ut att ha huset helt för mig sjäääälv, oh vad skönt! Vad är detta med att jag älskar att vara själv?! eller har jag kanske alltid njutit av dessa stunder, tror nästan de! :P

Gonatt på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0