Life goes on

Ibland kommer såna här vågor då jag bara vill kasta mig ner och gråta. Fan jag trodde jag skulle vara rätt stark, jag är stark också det är jag! Men bara för saker har hänt så försvinner inte mina känslor. Ibland är jag glad och mår bra och skrattar, ibland vill jag stänga in mig i mitt rum och gråta. Hur mina känslor är kan ändras på sekunder.
Och det är tillåtet att gråta. Så de kommer jag fortsätta att göra när jag känner för det och när jag behöver det. Ingen kan bara trolla bort mina känslor för mannen som jag älskar. Varken jag eller någon annan. Livet är surt ibland. Jävligt surt.
Kommentarer
Postat av: marre

Va? Bor du i Alanya? Gärna att jag går dit! Älskar vattenparken mer än allt annat i Alanya! :D

2010-09-09 @ 13:14:05
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0