Söndag

OMFG så jävla trött jag är, hållt på och somna in ett bra tag nu, och klockan är inte ens sex.
Igår kom ju som sagt M hit. Alltid lika trevligt att umgås med henne vad man än gör. Igår blev vi lite barnvakt. Ehhm, ja. Kanske orsaken till varför jag är helt utmattad idag. haha. När jag skulle följa M till bussen så sa hon några ord som skar lite i hjärtat nämligen om att vi inte vet när vi ses igen. Tanken hade inte slagit mig innan att det var ju fan sista gången jag hade chans att umgås med kvinnan nu innan jag drar. Men hon finns alltid kvar och kontakt kommer vi ha även om jag är borta. (Låter som jag kommer va borta as länge men nej de tror jag inte)
Denna resa kommer bli en minst sagt en galen resa. Men det är nya tider nu. Jag är inte samma person som jag var för ett år sen, valla! Nu kör vi, nu ska vi ha kul!! Jerkisen har redan kommit iväg på resande fot vilket känns för mig att avfärden är väääääldigt nära. På tisdag glider hon hem hit och våra vanliga lilla "förberedelser" börjar!
Juste, vill bara säga FAN VAD KUL FÖR DIG My att Emre äntligen har kommit!!! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0