Anlamam

Sitter just nu på mitt rum och sjunger på Anlamam.. Har lite paus i mitt så kallade rensande (SHIIT, NU KOM SEMMAME!!!! de ba rycker i axlarna!:D) ahh iaf jag håller på att rensa ut mitt turkskåp som de blev döpt till förut för några år sedan.. Det ska liksom bort då jag har övermublerat i mitt rum! Någon dag är det tänkt att jag ska måla om mitt gråafärgade rum i vitt. Kommer nog bli nice den dagen de händer!:)

Annars då.. Jag och Mor har besökt Danderyd. Sen tog vi en fika efter de innan vi åkte hem. Ikväll är det bara jag och far hemma.. SKÖNT! Så vi ska grilla ihop och ha trevligt ensamma idag!:) de gillas!

Solen lyser försig. Borde egentligen sitta på baksidan och bara sluuuka färg, men de blåser lite vilket halv stör mig lite! men vafan ska man va fin får man väl lida lite också! :)

Fan vad jag pratar om allt och ingenting.. haha vi höörs!

Kommentarer
Postat av: zandra

va ska ni inte äta wok i dag ;)



Ja fixa till ditt rum skulle väl vara något :)

Kan behövas ;)



Saknar dig!

2011-04-15 @ 17:25:38
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0