Härligt!

Jag älskar känslan jag har just nu. Att jag mår bra, för den känslan har jag saknat!

Igår em drog jag hem till Maria där vi grillade, drack kalla öl och njöt av solen och trevligt sällskap som kom förbi! Lite senare kom de förbi några till och kvällen slutade med att vi drog till Piren och festade där, där de visade sig finnas ännu fler ansikten man kände igen! En riktigt rolig kväll var det iallafall! :)

Men klockan två drog jag och Maria hem, det gäller att sluta när man är på topp! Och efter att pressat lite i solen tidigare så var vi väldigt trötta! Men ändå så slog vi upp ögonen vid 9 imorse då vi städade iordning allting från igår och även gjorde iordning oss en frukost som vi tog med oss ut på ballen i solen. Vi satt ute i 3,5 timme och färg de har vi garanterat fått!:D

Efter att jag kom hem så fortsatte jag ute i solen, målade om alla staket och yttermöbler vi har sen slet jag fram solstolen och läste tidningen och njöt! Galet så skönt det är ute, man vill verkligen inte vara inne alls!:)

Men nu ska jag duscha, sedan kommer Cia hit!:)

Och förresten, Glad Påsk på er!
Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad underbart det låter :) You deserve it babe! Jag vill också ha färg. Jag lär väl se ut som en albino när jag gör entre på kleopatra i maj :p

hahah!



Glad Påsk på dej!

Pusss

2011-04-23 @ 21:08:22
Postat av: hallonmamma

Härligt. Det är ju så skönt att det äntligen börjar bli varmt! Glad påsk på dig med!

2011-04-24 @ 09:36:25
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0