Måndag!

Då var en ny vecka igång! Och det har varit underbart varmt ute heeela dagen!:D Man blir så jäkla glad!:D Dagens spenderades till största del i sandlådan tillsammans med dom små! Oh det är verkligen en kalasjobb man har nu när man kan vara ute så mycket! :)

Sen så fick jag ännu ett nytt schema idag, eftersom nu kommer hon jag jobbat för tillbaka från sin sjukskrivning mer och mer! Vilket ger mig mindre timmar! känns lite surt, så är det någon som vill ge mig ett jobb så varsegod, jag är inte omöjlig! ;)

 
Vad tycker ni om brillorna? Jag gled runt i dom även idag! Jag tycker det är tråkigt med svarta.. Alla har det.. Det är liksom inte riktiga jag.. Nee färg ska de va! ;D
Kommentarer
Postat av: Linda

über snygga!! varför ska man vara tråkig i svart när man kan ha colour? Mer färg åt folket :D

2011-04-18 @ 18:21:45
Postat av: Sofiya

Sv: Okej :)

Ja det ska bli kul. Hotellet har nåra team som kommer ner och ska sälja beachparty och sånt, så jag ska ha hand om ett team. :)

2011-04-18 @ 18:59:50
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Jag håller med! Färg skall det vara. Snygg skjorta också!

2011-04-19 @ 08:59:57
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: reggii

haha oj skickade en tom kommentar nyss tror jag, skulle skriva och fråga vars du köpt brillorna, SÅ SNYGGA!

Säg inte att dom är från turkiet.. snälla.. :(

2011-04-19 @ 10:44:11
URL: http://reginas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0