Sol sol sol

Jag satt nyss på framsidan där vi har kvällssol (om det nu är det än, såg att kl bara var kvart i fem) haha! Och kollade när ungdomarna stod och övade sina trix på skateboarden och även hoppade studdsmatta! hallå till sommaren liksom!

Det får mig att tänka tillbaka på ens egna unga dagar i livet;) haha låter som jag är 50+ men nej nej.. Minns när vi alla ungdomar eller aa typ 12-13 år gamla samlades efter alla slutat i skolan och sen spelade dunken osv i området, eller när vi gick ner till det stora trädet i området bakom (den som våga klättra högts var liite coolare) eller när vi spela fotboll tillsammans, eller körde brännboll på åkern! Ohh vilka härliga minnen som kommer upp i mitt huvud! Dom åren var grymma!! :)

Ska se om jag kan hitta en gammal bild från när vi var små som jag kan visa! :)

Haha tänk vad lite sol kan få en att bli glad och även få en att tänka på helt andra saker! :D
Kommentarer
Postat av: Tina

Jag kan ocksa langta tillbaka till den tiden nar man var liten och varlden var ganska sa problemlos :) Btw, saknar dig!

2011-04-14 @ 17:35:45
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Nakne Kocken

härliga tider, själv så spelade vi bandy ute i gatan :P

2011-04-14 @ 17:43:36
URL: http://liteservicenaken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0