Spirit - Hästen från vildmarken

Då var det lördag igen!

Gårdagen var riktigt trevlig. Jag mötte upp Maria på bussen och sen mötte vi senare upp Mia, Carro och Ullis inne i stan. Vi käka as god mat på något Thai-ställe! Det var som att vara i Thailand när man satt där inne. Man hörde ljud från sysor och helt plötsligt blev de mörk och så hördes de som de började regna osv, aa as coolt iaf!:D haha! Ska lätt tillbaka dit någon dag!:)

Sedan när vi käkat klart drog vi vidare till Högbergs på söder för att dricka lite Rosa såklart, smaka bra smaka bra! :) Vi avslutade rätt tidigt då alla var slitna efter veckan, men ack så trevligt det var att få träffa dom! På vägen hem sen gick jag Maria in på Sleven (7-eleven) och köpte oss Kaffe och en bulle som vi avnjöt på bussen hem! Det är inte ofta (typ aldrig) man får sällis hem, men igår fick jag hela vägen! lyx!:)

Jag kollade just klart på Spiri - Hästen från vildmarken! Oh vad jag älskar den filmen!

Igår!
 
Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Okej :) Det e ju inte alls lang tid kvar :)

2011-04-30 @ 15:07:17
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh du är så himla fin!!!! Ville bara säga det <3

2011-04-30 @ 18:51:50
Postat av: Linda

det ä jag som skrev kommentaren om att du är så fin :)

2011-05-01 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0