Torsdag

För Lindas skull så kommer väl ett litet inlägg! Haha nerå, jag böt dator då jag var tvungen att få iväg ett viktigt mail! Så varför inte slänga in ett inlägg mär man väl håller på!:)

Dagen idag har varit kalas! Det var hur varmt som helst typ, as skönt! Satt mig även ute med Lisa och Susanne i solen på rasten och då brann de till bra, så nu är jag helt röd om mina kinder!:P haha

Bara en dag kvar på denna kortvecka, sen är det heeelg! haha som man inte latat sig allt för mycket! Men jag är igång med träningen nu ordentligt igen iaf, känns gooood! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh Tack :D Jag blev så lycklig när jag klickade in o såg att du t.o.m uppdaterat två gånger :D

haha!

Fan vad duktiga alla är med träningen.. jag vill också :D

Puss

2011-04-28 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0