You try to hide it, i know you do.. When all you really want is me to come and get you!

Då var det en dag kvar att jobba på denna vecka, skööönt! För den har gått fruktansvärt segt! Och imorgon är det en helvettes dag.. Bara jag som är orginal! yee-aah..

Dirr efter att jag slutat så drar jag in och möter upp Zandris! Wiihooo! :D Ska bli så härligt att få hit henne i helgen!! För att inte tala om hur grymt det kommer bli på söndag när vi två + min älskade fru har 1 år tillsammans! kärlek till dom!<3

men yavas yavas, vi tar en dag i taget! :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

men hadi hadi fredag :) JAG VILL HA FREDAG NU..

OCH SÖNDAG

2011-04-07 @ 18:02:17
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0