18/12

Idag har jag varit här uppe i Trysil i 17 dagar och livet rullar på.

Ikväll efter jag kommit hem om jag orkar ska vi svida om till lite partykläder och kolla utelivet. Det är nämligen söndagar som är festdagen här. Kan bli intressant och se vad de har att erbjuda. Just nu är det inte jätte mycket folk förutom de som jobbar. Men varje söndag kl 22.00 går den även en buss över till Sälen för de som vill festa där och den går sedan tillbaka hit på natten igen. Ganska schysst måste jag säga, så de ska vi absolut haka på på någon gång när man inte jobbar sent!:)

Annars idag har jag hängt lite med Tanya, alla förutom hon jobbar idag :p lite trist för henne, tur nog börjar jag sent och 3 timmar efter jag drar kommer A och L hem. Men å andra sidan kan de ju vara skönt att va lite själv:)

Jag fick reda på en bra grej igår som verkigen underättade mitt liv lite haha;).. De var att dom drar hyran på den lönen som man får den månaden. tex att hyran för januari dras på januarilönen, det är alltså inte så att man förbetalar som vanligtvis. Vilket betyder att denna månad sparar jag lite extra tusenlappar och sista lönen vi får när säsongen är slut tar dem ingenting ifrån! :D sweet!
Kommentarer
Postat av: Mikaela

I will I will.. Jag skickar det på fb sen!

2011-12-18 @ 13:26:27
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Det verkar ju vara hur bra somhelst där i Norge. Vad är det riktigt du jobbar med?

2011-12-18 @ 21:36:55
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0