28/12

Ohoo efter 9,5 timmes sömn har jag nu vaknat till liv.

Dagen rullade på ganska så fort igår skönt nog. Och när vi hoppade av bussen så såg jag att det lös borta hos Allyson.. Som jag inte träffat sen julafton, så utan att tänka på det så börjar jag jogga till hennes lägenhet!:D haha!

Och där inne satt även Tanya och Linda. Så vi började kolla på film. Och eftersom det var tisdag så betyder ju det tårar, så de blev filmen Höstledenden.

Och imorse fick jag order om att inte komma in till Allyson innan kl 12.00, men för 10 min sen gled hon in här själv!;D hihi. Så nu äter vi lite frukost sen ska vi vandra in till Linda!:) Lilla familjen är samlad, mys!:)

Ni andra.. Ha en bra dag!:)
Kommentarer
Postat av: Josefine

Du verkar ha de bra, de glädjer mig !

Jag är kanske lite ledsen över att säga detta men nu är inte bara rummet övertaget utan oxå..... Din garderob!

Pusspussspuss <3 <3

2011-12-28 @ 16:31:46
URL: http://duulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0