^^

kvällen har jag spenderas inne hos Allyson och Linda. Vi har skrivigt en lista på vad som behövs inhandas imorgon då vi drar över till Svea för att handla. Dock har vi inte bestämt om vi åker mot Sysslebäck eller Sälen, vi skulle sova på saken!:)

Annars har vi kollat film, såg Scream 4, rätt läskig vid vissa tillfällen och speciellt när Allyson tar tag i ens ben och skriker till, då ville jag nästan slå henne!;) Och eftersom jag just nu bor själv så avslutade vi allting med två avsnitt från Big brother 2006 så jag inte skulle vara rädd! haha:P

Annars har det varit en del tjejsnack ikväll, men vi fick böja av.. 07.00 ringer klockan imorgon för 08.00 ska vi sitta i bilen klara för att ge oss iväg.. varför så tidigt kan man tycka?!.. joo för 15.00 börjar jag jobba.. inte nog med det.. nu jobbar jag 8 dagar irad.. så hur det blir med uppdateringen framöver får vi se!!

Men sjävklart ska ni få ett inlägg på julaftons morgon innan jobbet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0