Godmorgon

Trodde ni att jag kunde sova igår? haha knappast, straxt efter att jag postade inlägget så loggade Allyson in på facebook. Hon kunde inte heller sova så vi beslutade oss för att ta en promenad. Så vi slet på oss alla kläder, gick på en helt stillsam snötäckt väg längre ut i skogen, himlen var helt stjärnklar. Efter ett tag kom vi fram till en stor äng, där fällde vi upp luvorna och la oss på rygg alldeles tysta och bara kolla upp mot himlen och njöt av tystnaden, inte ett ljud hörde man. Riktigt häftigt måste jag säga!

Efter ett tag hittade vi en backe vi tänkte utnyttja idag!:D Skit stor som vi klättra upp för och satan så snabbt det gick påvägen ner! haha. Så när jag kollade på klockan efter jag slitit av mig alla kläder igen var den någon minut innan 03.00..

Spontant och trevligt, precis som det ska vara!:)

Nu ska jag göra iordning lite frukost sen ska jag maila min chef om mitt fönster som jag har fått en väldigt stor spricka i.. inte nog med det ju kallare de bli, ju mer spricker den så det är väl lika bra att få det gjort nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0