Hallåååå

Idag när vi gled ner till tvättstugan höll en av mina maskiner på att gå.. jag tänkte aja hon kommer väl snart då det var en nära granne som hade tvättstugan. men efter 20 min tog jag ut tvätten och la den i torktumlaren. Gick och knacka på o sa att den låg där, men nej då var de tydligen denna jävla städtant som hade smitigt in.. även fast hon står uppskriven efter mig.

Nästa gång jag kommer ner.. då har den jävlen tagit mina kläder på den första maskinen jag starta och tryckt in i torktummlaren.. Jag slet upp den och såg att mina skjortor och byxor och allt ligger där. fuckar ur totalt och kastar upp hennes kläder ovanför tvättmaskinerna där det är dammigt. Hon höll fan på att förstöra hela min garderod. Bitch! Det är krig mellan oss nu. lovar att hon gjorde detta för att jag aldrig gav henne lappen förra veckan med min påskrift på.. jaja vi får se vad som händer i framtiden!

Förutom det så har dagen varit bra. Vi samlade ihop oss ett gäng och gick och åkte påse i backen. Sedan gick jag hem.. klockan är då runt 17 typ.. Tror ni min roomie hade diskat? Nepp, de står fortfarande kvar där i köket. Så jag tog med mig mat och gick in till Allyson och Linda för att låna deras kök. Och där har jag även spenderat hela min kväll. Spelat spel, druckit öl, snackat en hel del och dansat! Hel galen kväll faktiskt men rolig!

Imorgon är det första arbetspasset, det är både spännande och nervöst men de ska bli skönt att få börja. Inte nog med 1v ledigt hemma, nu har jag haft 1v ledigt här också! Så de är på tiden!! :)

Hoppas ni andra har/haft en trevlig lördag, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

näe fy, fattar inte heller att jag fortfarande har så ont..bådar inte gott liksom. orkar egentligen inte åka in o kolla det heller, men jag har väl inte så mycket val :)



ser ut som du har det bra därborta ;) ta hand om dig o kul att du äntligen ska få börja jobba :D kram

2011-12-11 @ 18:34:52
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0