Trivs!

Jag har det faktiskt riktigt bra här uppe just nu. Synd dock att jag missade pappa på facebook ikväll, de skar lite i hjärtat på mig.. Men han kommer in imorgonkväll för min skull! Men fick mig ett par ord med mammi iaf!:)

Idag kom min sambo hem igen efter en helg på andra sidan backen! Härligt. Annars har jag varit inne hos grannarna och haft en filmdag! Sedan gick vi och mötte upp lite nytt folk, mycke trevligt folk dessutom. Vi tog en promenad bort till hotellet och kolla lite sedan gick vi alla hem hit till oss och hade spelkväll och käkade popcorn!

Nu har alla dragit så nu sitter jag och Erika här (sambon) och kollar på beck och nördar oss vid datorerna!:P Och redan på dessa 30 min sen alla gått har Allyson sprungit in här två ggr och bett om hjälp!! :P 


Linda, Emma, Tanja, Allyson, Emma och Erika :)

Och angående jobbet så fick jag mail idag. På onsdag så ska vi bort till hotellet och träffa en person och få arbetskläder och göra upp hur vi ska jobba. Känns skönt! Äntligen ska vi få börja arbeta lite! De känns bra!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0